Historie

Uw lokale automatiseerder

1995 – In februari is Da Vinci Automatisering ingeschreven bij de Kamer van Koophandel door de oprichter. Binnen enkele maanden was een uitbreiding van de werkzame personen gewenst en we verdubbelden in aantal. We hielden ons voornamelijk bezig met de ondersteuning van een groothandel op locatie. Het oplossen van automatiserings problemen op vooral hardware gebied was ons dagelijks werk.

1996 – Na een aantal cursussen op locatie bij het huidige Unit4aggreso op het gebied van administratie software zijn we ook steeds meer software gaan leveren m.b.t. tot administratieve processen naast het leveren van software van Unit4 is er ook steeds meer onderhoud van software van anderen bij gekomen

1998 – Da Vinci Automasering wordt een BV met een 2-koppige directie die tot vandaag de dag zeer betrokken is bij de dagelijkse gang van zaken. Tevens zijn wij van Broek op Langedijk naar Noord-scharwoude Industrieterrein “De Wuyver” verhuisd waar wij nog steeds kantoor houden.

2000 – De toenmalige personele bezetting bestond uit meer dan 10 werkzame personen tot de “zeepbel” van het dotcom plofte en we het personeelsbestand, gedwongen door de afname van de aangeboden hoeveelheid werk, moesten aanpassen tot de ongeveer de helft. Wat we heden ten dage nog steeds als bedrijfsgrootte gebruiken.   

2003 – De stormachtige ontwikkeling van het “internet”  heeft er ook bij ons voor gezorgd dat we steeds meer diensten als hosting en providing zijn gaan leveren. We hebben mogelijkheden om uw stappen op internet te begeleiden en te facaliteren. Het bouwen van websites behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Onze eigen ontwerp en design afdeling kan u hierbij ondersteunen

2005 – Remote werkplek beheer behoort steeds meer tot de dagelijkse routine, ook de reactie tijd valt hiermee verder te reduceren.

2008 – Wederom een crisis, dit keer zijn we goed voorbereid en we hebben verder geen aanpassingen hoeven te doen op het gebied van werkzaamheden en of werkzame personen. Door de groei vast te houden konden we het teruglopen van de ordergrootte compenseren.

2011 – We groeien weer, met een betere service en ondersteuning, een zich steeds verder ontwikkelende organisatie en een bewezen betrouwbare partner ook in en na slechtere tijden. 

2015 – Ombouwen naar een advies organisatie met de nadruk op administratieve automatisering

2020 – Werken zonder vaste kantoor locatie ingegeven door Corona Lockdown.


Hartelijk dank voor uw aandacht


De directie van Da Vinci Automatisering B.V.